onsdag 6. mars 2013

Dagene flyr avgårde..

Jeg vet jeg sa jeg skulle skrive.. Men det har det blitt lite av, gitt! Ikke det at jeg trur det er så mange som leser, hehe. Men men.. Så det var den "beklager"-delen..

Dagene flyr avgårde! Å spørre meg hvilken dag det er, er håpsløst. Hadde jeg ikke hatt mobilen med kalender, hadde jeg ikke en gang vist når jeg skulle hjem og blitt her for alltid (det hadde ikke gjort noe det altså)..

Nå sitter jeg på rommet mitt på Waikiki BeachSide Hostel i Oahu (1 minutt gåavstand fra Waikiki Beach!) og slapper av. Jeg bor på jenterommet med 7 (eller 8) andre jenter. Ingen av oss er fra samme land! Det er ganske kult. Vi har Norge, Sverige, Japan, Spania, Argentina, Canada og Switzerland representert i et lite rom!

Livet her er det klin motsatte av Big Island. Big Island er et ufattelig avslappende sted, alle er "late" og jeg endte opp med å slappe av mer enn jeg hadde planlagt. Nå som jeg er på Honolulu i Oahu, så har jeg funnet ut mange ting jeg vil gjøre! Jeg har lest gjennom flere brosjyrer! Men jeg skriver dem ikke ned her, for hvis jeg gjør disse tingene, så vil jeg "overraske dere", hehe.
Nå tenkte jeg at jeg skrulle skrive ned hva jeg har gjort (hvertfall i første omgang, her på Oahu) dagvis! For det har jeg sjangs til, siden jeg bare har vært her i 3 dager! Så.. jeg får gjøre et forsøk til ;)

Forresten, jeg tar MASSE bilder mens jeg lever livet.. Så hvis du vil følge meg på Instagram, så er det bare å følge å se hva jeg gjør :) (Brukernavn: nienna88)



Ingen kommentarer: